Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2019 | Virtual-Reality-Brillen im Verkehrsunterricht | Cordin, Christian; Wächter, Bianca; Hackenfort, Markus; Brucks, Wernher |
2019 | Antidepressant use during acute inpatient care is associated with an increased risk of psychiatric rehospitalisation over a 12-month follow-up after discharge | Hengartner, Michael Pascal; Passalacqua, Silvia; Andreae, Andreas; Heinsius, Thomas; Hepp, Urs, et al |
2019 | Angewandte Psychologie : Beiträge zu einer menschenwürdigen Gesellschaft | Süss, Daniel; Negri, Christoph |
2019 | Beratung und Coaching im Einzel- und Gruppensetting | Lippmann, Eric |
2019 | What are the chances for personalised treatment with antidepressants? : detection of patient-by-treatment interaction with a variance ratio meta-analysis | Plöderl, Martin; Hengartner, Michael Pascal |
2019 | Kann Schulleitung zugleich Coach sein? | Lippmann, Eric |
2019 | Beratung "greifbar" machen | Moser, Barbara; Schreiber, Marc |
2019 | Das AGUST-Projekt | Stegmann, Cornelia; Barwinski, Rosmarie; Hartmann, Katrin; Schlegel, Mario; von Wyl, Agnes |
2019 | Personalgewinnung, Entwicklung und Trennungsmanagement | Bremi, Renée; Negri, Christoph; Werkmann-Karcher, Birgit; Nordmann, Daniel; Beutter, Claudia |
2019 | When too few is bad for the environment : choice set size and default effects for electricity products | Kühne, Swen Jonas; Reijnen, Ester; Crameri, Aureliano |
2019 | Kompetenzen für sicheres Handeln - worauf kommt es wirklich an? | Hardegger, Simon Carl; Boss, Patrick |
2019 | Resultate aus dem Forschungsprojekt Generation Smartphone | Suter, Lilian |
2019 | JAMESfocus : News und Fake News | Waller, Gregor; Külling, Céline; Bernath, Jael; Suter, Lilian; Willemse, Isabel, et al |
2019 | T-I-P test d'intérêts en photos 2020 | Jungo, Daniel; Toggweiler, Stephan |
2019 | The therapists’ training and their attitudes towards therapy as predictors of therapeutic interventions | Crameri, Aureliano; Tschuschke, Volker; Koemeda, Margit; Schulthess, Peter; von Wyl, Agnes |