Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Ein M verwirrter
Authors: Steinmann, Cary
Published in: Persönlich : das Schweizer Kommunikationsmagazin für Entscheider und Meinungsführer
Issue Date: 6-Oct-2009
Publisher / Ed. Institution: Persönlich Verlag
ISSN: 1422-4666
Language: German
Subjects: Werbung
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Gestartet wie ein Tiger, gelandet wie ein Bettvorleger. So beschreibt Dr. Cary Steinmann den neuen Werbeauftritt der Migros. Die Strategie des orangen Riesen irritiere mehr, als das sie führe. "Als halbwegs erfahrener Stratege kann ich wirklich nicht erkennen, was M mir sagen will", lautet Steinmanns Urteil. "persoenlich.com" gibt dem ehemaligen Werber und heutigen Hochschuldozenten für Marketing an der ZHAW eine Carte Blanche, um den Fall Migros zu analysieren.
URI: http://www.persoenlich.com/kategorie-werbung/ein-m-verwirrter-289188
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10425
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: International Management Institute (IMI)
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.