Search


Results 151-162 of 162 (Search time: 0.043 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Angewandte Linguistik anwendenKleinberger, Ulla; Perrin, Daniel; De Nardi, Gianni; Whitehouse, Marlies
2017Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer OrganisationStücheli-Herlach, Peter
2017Message Design : angewandte Linguistik für die strategische OrganisationskommunikationStücheli-Herlach, Peter
2017Kommunikationskonzeption in der Hochschullehre : Theorie und Praxis verbinden, Innovationen gewinnbringend einbindenSchneider Stingelin, Colette
2017The impact of internationalisation on tertiary-level educational social spheresGautschi, Curtis; Studer, Patrick
2017An ergonomic perspective of translationEhrensberger-Dow, Maureen
2017Transdisziplinäre Entwicklung eines Modells für das strategische KommunikationsmanagementRosenberger Staub, Nicole; Niederhäuser, Markus
2017Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen OrganisationskommunikationStücheli-Herlach, Peter
2017Sensory paths in satellite and verb-framed languages : a corpus-based study on their frequency and complexity in German and SpanishListe Lamas, Elsa
2017Emotionen Übersetzen : kulturbedingte Translationslösungen und Lesarten sichtbar machen. Ein deutsch-japanisches BeispielWhitehouse, Marlies
2017Gabrielle Hogan‐Brun (2016) “Linguanomics” : what is the market potential of multilingualism? London: Bloomsbury. 184 pages. £11.69, ISBN 9781474238298Whitehouse, Marlies
2017Adapting Shakespeare for virtual reality : defining an integrated research frameworkRall, Hans-Martin; Reinhuber, Elke; Weber, Wibke
Results 151-162 of 162 (Search time: 0.043 seconds).