Browsing by Person seir

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 37 to 48 of 48 < previous 
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014The silent surfer : an online tool for web experimentsSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2016The silent surfer : experimentally manipulated live web content to study consumer behaviourSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2016The warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of crowdfundingHari, Jürg J.; Glaunsinger, Senem; Seiler, Roger
2017Trust and e-commerceRawitzer, Heike; Seiler, Roger; Hari, Jürg J.
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2019Usage and acceptance of drone technology in healthcare : exploring patients and physicians perspectiveKrey, Mike; Seiler, Roger
2016Vertrauen in Automarken : Quantitative Untersuchung und Messung des Vertrauens in Automarken in der SchweizSeiler, Roger; Pizzulo, Alessio
2006Virtuelles Vertrauen : wie Sie mit CRM Vertrauen aufbauenSeiler, Roger
2005Virtuelles Vertrauen und die Auswirkungen auf das CRMSchauer, H.; Seiler, Roger
2019Vorgehensmodell und Handlungsempfehlungen zur Einführung von BYOD (Bring Your Own Device) in Schweizer KrankenhäusernSeiler, Roger; Krey, Mike
2016What drives loyalty program perception? : a cross-country analysisMüller, Steffen; Seiler, Roger; Beinert, Markus
2017Wie lässt sich das Vertrauen im Schweizer Mode-Onlinehandel durch Bewertung auf- und ausbauen?Seiler, Roger; Meier, Natacha