Browsing by Subject IFM

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 19 to 38 of 63 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Implementing WCAG and ISO 9241 in AAL software applications : a case studyRuscher, S.H.; Burger, J.; Sauli, E.; Kofler, A.
2005IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogsCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.; Kaiser, Stephan
2011Komplettanbieter im Facility Management : Marktübersicht Schweiz 2011von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2009Kundenbedürfnisse und Dienstleistungsqualität im Facility Managementvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2015Legionella and waterlines in healthcare facilities - a framework for FM : outlining a PhD research project and the theoretical concept behindLeiblein, Thomas
2016Legionella bacteria in water systems of hospitals : selection criteria to contribute to a case study research design in risk managementLeiblein, Thomas
2015Legionella in hospitals: duties, responsible and integrated risk management : a study on the role of Facility Management (FM) in cooperation with other people in chargeLeiblein, Thomas; Hofer, Susanne
2015Leistungskatalog für nicht-medizinische SupportleistungenGerber, Nicole
2015Leistungskatalog für nicht-medizinische Supportleistungen in Spitälern LekaS : SN EN 15221-4 branchenspezifisch angepasst, erweitert und kommentiertGerber, Nicole; Läuppi, Viola
2014Leistungszuordnungsmodell für nicht-medizinische LeistungenLäuppi, Viola; Gerber, Nicole
2015Leistungszuordnungsmodell für nicht-medizinische Supportleistungen in Spitälern (LemoS)Gerber, Nicole
2016LekaS Praxistransfer : Leistungskatalog für nicht‐medizinische Supportleistungen in SpitälernGerber, Nicole; Hinnen, Barbara
2016LekaS Praxistransfer : Leistungskatalog für nicht‐medizinische Supportleistungen in SpitälernGerber, Nicole; Hinnen, Barbara
2016LemoS 3.0 : service allocation model for non-medical support services in hospitals adapted to new findingsGerber, Nicole
May-2016LemoS 3.0 – Leistungszuordnungsmodell für nichtmedizinische Supportleistungen in Spitälern angepasst an neue ErkenntnisseGerber, Nicole
2008Managementansätze zur Förderung serviceorientierten DienstleisterverhaltensCoenen, Christian
2011Managing effectiveness and efficiency through FM blueprintingCoenen, Christian; von Felten, Daniel; Schmid, Mirjam
2004Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der ZukunftCoenen, Christian
2016Neue Konzepte, assistierende Technologien und ganz viel Smartness : Facility Management fürs AlterKofler, Andrea
2006Nicht nur drüber reden! Kundenzufriedenheitsmanagement in DeutschlandCoenen, Christian; Stauss, B.