Title: Kundenbedürfnisse und Dienstleistungsqualität im Facility Management
Authors : von Felten, Daniel
Coenen, Christian
Published in : Neue Landschaften
Pages : 61
Pages to: 64
Publisher / Ed. Institution : Patzer
Publisher / Ed. Institution: Berlin
Issue Date: 2009
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : IFM
Subject (DDC) : 658.2: Facility Management
658.8: Marketing management
Abstract: Facility Manager verstehen sich als Dienstleistungsspezialisten, die das Kerngeschäft einer Unternehmung unterstützen. Diese Tätigkeit beinhaltet das ganzheitliche Management der Gebäude, Einrichtungen und personenbezogener Dienstleistungen für interne oder externe Kunden. Ganz im Zentrum unserer Bemühungen steht dabei die Kundenzufriedenheit.
Departement: Life Sciences und Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 0548-2836
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3530
Appears in Collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.