Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung |
Authors: | Kruse, Otto |
Published in: | Journal für LehrerInnenbildung |
Volume(Issue): | 2006 |
Issue: | 6 |
Issue Date: | 2006 |
Publisher / Ed. Institution: | Facultas |
ISSN: | 1681-7028 |
Language: | German |
Subjects: | Genre; Schreiben lernen; Bildung; Schreibforschung |
Subject (DDC): | 808: Rhetoric and writing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9011 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kruse, O. (2006). Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung. Journal für LehrerInnenbildung, 2006(6).
Kruse, O. (2006) ‘Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung’, Journal für LehrerInnenbildung, 2006(6).
O. Kruse, “Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung,” Journal für LehrerInnenbildung, vol. 2006, no. 6, 2006.
KRUSE, Otto, 2006. Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung. Journal für LehrerInnenbildung. 2006. Bd. 2006, Nr. 6
Kruse, Otto. 2006. “Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung.” Journal für LehrerInnenbildung 2006 (6).
Kruse, Otto. “Schreiben lernen : Konzeptentwicklung und Etappen empirischer Forschung.” Journal für LehrerInnenbildung, vol. 2006, no. 6, 2006.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.