Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation |
Authors: | Wyss, Vinzenz Fahrni, Oliver |
Conference details: | Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009 |
Issue Date: | 2009 |
Language: | German |
Subjects: | IAM Forschung |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing 200: Religion |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7903 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wyss, V., & Fahrni, O. (2009). Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation. Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009.
Wyss, V. and Fahrni, O. (2009) ‘Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation’, in Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009.
V. Wyss and O. Fahrni, “Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation,” in Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009, 2009.
WYSS, Vinzenz und Oliver FAHRNI, 2009. Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation. In: Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009. Conference presentation. 2009
Wyss, Vinzenz, and Oliver Fahrni. 2009. “Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation.” Conference presentation. In Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009.
Wyss, Vinzenz, and Oliver Fahrni. “Tag der offenen Moschee : Strategien der Medienkommunikation.” Tag der offenen Moschee, 18. Oktober 2009, 2009.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.