Search


Results 1-10 of 23 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
29-Sep-2014Materialism : the good, the bad, and the uglyShrum, L. J; Lowrey, Tina; Pandelaere, Mario; Ruvio, Ayalla; Gentina, Elodie; Furchheim, Pia; Maud, Herbert; Hudders, Liselot; Lens, Inge; Mandel, Naomi; Nairn, Agnes; Samper, Adriana; Soscia, Isabella; Steinfield, Laurel
2020Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus MarketingAckermann, Kurt Alexander; Heim, Nina; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina; Müller, Steffen; Furchheim, Pia
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank; Furchheim, Pia; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina
2021Should hotels take the conversation offline? : the impact of different responses to online reviews on potential guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
25-Mar-2021Jedem Review seine gezielte AntwortMüller, Steffen; Collenberg, Anja; Furchheim, Pia
2022Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspectiveFurchheim, Pia; Kreidler, Nicole
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2018Tell me your story and I will tell you who you are : persona perspective in sustainable consumptionOnel, Naz; Mukherjee, Avinandan; Kreidler, Nicole Bieak; Díaz, Estela M.; Furchheim, Pia; Gupta, Shipra; Keech, Jessica; Murdock, Mitchel R.; Wang, Qin