Search


Results 46-60 of 136 (Search time: 0.022 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022«Rent my Rooftop» – Analyse, Requirements-Engineering und Design eines Startups : Requirements-Engineering der Webplattform «rentmyrooftop.ch» – wie können Menschen (als Anbieter und Nachfrager von Event-Locations, insbesondere Dachterrassen) optimal vernetzt werden?Moser, Adrian; Pannarakunnel, Jevin
2022Marketing Automation Report 2022 : Automatisierung und Optimierung von Marketing- und VertriebsaktivitätenZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Thüring, Urs; Völk, Klaus; Mäder, Laura
2022Digitale Plattformen in der Praxis : Einsatz- und EntwicklungsmodelleHoller, Manuel; Dremel, Christian; Hehn, Jennifer; van Giffen, Benjamin; Galeno, Gianluca
Oct-2021Content Marketing Studie 2021 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia; Strässner, Anna-Maria
24-Sep-2021Video production and distribution platform in Swiss sports teams : an analysis of acceptance and willingness to payHüttermann, Marcel; Haefliger, Fabian; Stallone, Valerio
Sep-2021Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and AustriaZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Apr-2021eSports Switzerland 2021 : a study by the Institute of Marketing Management under the direction of Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
Apr-2021eSports Schweiz 2021 : eine Studie des Instituts für Marketing Management unter der Leitung von Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
Feb-2021Patient Experience als Erfolgsfaktor für Spitäler : eine Roadmap zur Optimierung der Patient JourneyLiberatore, Florian; Meierhof, Laura; Berger, Sina
Feb-2021Real-time services in insurance : industry priorities and customer attitudes in the Swiss insurance marketSeitz, Mischa; Pugnetti, Carlo
Feb-2021Marketing automation report 2021 : lead generation and lead qualification through data-driven marketing in B2BZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Lutz, Rita; Schoepf, Alex
2021Dynamic pricing for hedonic and utilitarian purchases : the impact of magnitude of price difference and price level on perceived price fairnessHeim, Nina; Kaya, Tania; Zhao, Yan
2021Swiss MarTech Studie 2021Hüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia; Bulatovic, Andjela; Strässner, Anna-Maria; Suvada, Adrienne
2021Social Media Fundraising für Non-Profit OrganisationenMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Schweizer, Nicole
Results 46-60 of 136 (Search time: 0.022 seconds).