Search


Results 286-300 of 326 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014Wirtschaftsmathematik 2 : Übungen und LösungenScherrer, Beat; Hobein, Günter A.; Stahl, Michael; Renfer, Fritz
2014Jetzt absichern! Aber wie?Papenbrock, Jochen; Schwendner, Peter
2014Reporting the unmeasurable : comparing swiss performance budgeting experience to IPSASB’s consultation paper on reporting service performance informationRauskala, Iris Eliisa; Fuchs, Sandro; Fuhrimann, Sandra
2014Knowledge transfer barriers in manufacturing networksDeflorin, Patricia; Scherrer, Maike; Schöbel, Markus
2014Perspektiven der Überwindbarkeit : zur Schmerzrechtsprechung des BundesgerichtsMosimann, Hans-Jakob
2014Die Beschwerdebefugnis des Konkurrenten : eine Übersicht über die neuere Rechtsprechung und Doktrin zu Art. 48 Abs. 1 VwVG und Art. 89 Abs. 1 BGGWiederkehr, René
2014Freiwillige Taggeldversicherung nach KVG und VVGPärli, Kurt; Hug, Julia
2014Corporate impression formation in online communities : a qualitative studyHallier Willi, Christine; Nguyen, Bang; Melewar, T.C.; Dennis, Charles
2014Swiss GAAP FER : Erläuterungen, Illustrationen und BeispieleDousse, Vincent; Eberle, Reto; Frey, Reto; Grossmann, Beat; Hüppin, Ursina; Leibfried, Peter; Leu, Philipp; Meyer, Conrad; Stettler, Alfred; Suter, Daniel; Teitler, Evelyn; Meyer, Conrad
2014Kundenorientierte Warenverfügbarkeit : die Tücken der Lücken überwindenEhrenthal, Joachim
2014The impact of professionalization and rationalization fundraising performanceBetzler, Diana; Gmür, Markus
2014Wenig Aufwand, grosse Wirkung : LagerplanungAngerer, Alfred; Ehrat, Matthias; Kick, Anina
2014Praxis des allgemeinen Verwaltungsrechts : eine systematische Analyse der RechtsprechungWiederkehr, René; Richli, Paul
2014Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?Ledergerber, Kuno
2014How punishment and reward increase customer acceptance of demand response in the energy industryKuenzel, Karoline; Loock, Moritz; Cometta, Claudio
Results 286-300 of 326 (Search time: 0.006 seconds).