Title: Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?
Authors : Ledergerber, Kuno
Published in : HR today
Volume(Issue) : 2014
Issue : 4
Pages : 32
Pages to: 33
Publisher / Ed. Institution : Jobindex
Issue Date: 2014
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.3: Human resource management
Abstract: Damit der Einsatz von Social Media strategisch genutzt werden kann, braucht es Geschäftsleitungen, die in Bezug auf das Humankapital strategisch handeln, und HR- Profis, die den Markt verstehen und dem Management den Nutzen aufzeigen können. Erkenntnisse aus wissenschaftlicher Sicht.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Human Capital Management (ZHCM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 2235-8471
URI: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9564
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.