Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?
Authors: Ledergerber, Kuno
Published in: HR Today
Volume(Issue): 2014
Issue: 4
Page(s): 32
Pages to: 33
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: Jobindex
ISSN: 2235-8471
Language: German
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
Abstract: Damit der Einsatz von Social Media strategisch genutzt werden kann, braucht es Geschäftsleitungen, die in Bezug auf das Humankapital strategisch handeln, und HR-Profis, die den Markt verstehen und dem Management den Nutzen aufzeigen können. Erkenntnisse aus wissenschaftlicher Sicht.
URI: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9564
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Ledergerber, K. (2014). Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis? HR Today, 2014(4), 32–33. https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis
Ledergerber, K. (2014) ‘Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?’, HR Today, 2014(4), pp. 32–33. Available at: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis.
K. Ledergerber, “Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?,” HR Today, vol. 2014, no. 4, pp. 32–33, 2014, [Online]. Available: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis
LEDERGERBER, Kuno, 2014. Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis? HR Today [online]. 2014. Bd. 2014, Nr. 4, S. 32–33. Verfügbar unter: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis
Ledergerber, Kuno. 2014. “Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?” HR Today 2014 (4): 32–33. https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis.
Ledergerber, Kuno. “Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?” HR Today, vol. 2014, no. 4, 2014, pp. 32–33, https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.