Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?
Authors: Ledergerber, Kuno
Published in: HR today
Volume(Issue): 2014
Issue: 4
Pages: 32
Pages to: 33
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: Jobindex
ISSN: 2235-8471
Language: German
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
Abstract: Damit der Einsatz von Social Media strategisch genutzt werden kann, braucht es Geschäftsleitungen, die in Bezug auf das Humankapital strategisch handeln, und HR-Profis, die den Markt verstehen und dem Management den Nutzen aufzeigen können. Erkenntnisse aus wissenschaftlicher Sicht.
URI: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9564
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Enterprise Development (ZUE)
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.