Search


Results 16-30 of 199 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Industrielle After Sales Services in China : Rahmenbedingungen, Geschäftsmodelle, Analysen, EmpfehlungenPrandini, Markus; Lehmann, Ralph; Blumer, Helene; Keller, Jacqueline
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2018Management der persönlichen Interaktion im Verkauf von Luxusgütern : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018The rise of independent niche luxury brands in the era of masstigeDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2018Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Trust in car brands : a quantitative analysis on trust in car brands in SwitzerlandBeurer-Züllig, Bettina
2018Chatbots : an interactive technology for personalized communication and transactionZumstein, Darius; Hundertmark, Sophie
2018Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2018Solidarität ade?Scheuner, Bojana; Zeier Röschmann, Angela
Results 16-30 of 199 (Search time: 0.006 seconds).