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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Corporate purpose and employee well-being in the luxury industry : conceptual foundations and recommendations for the Swiss watch sectorDuma, Fabio; Khalifa, Dina; Schäfer, Jule
2022The chemistry between us : non-visitor research for targeted offerings and communication : the case of the Swiss Science Center TechnoramaHannich, Frank; Labaronne, Leticia; Schedler, Roy; Leuschen, Lara; Heierli, Reto
2022Transition : vom «Building the Business» zum «Running the Business»Rüeger, Brian
2022Aktivitäten, Partnerschaften und Ressourcen im analogen und digitalen MarketingWyss, Saskia
2022Winning over the market orientation trap : an evolutionary perspective on the deliberate iteration between market driving and market-driven orientationsBjörck, Albena; Sievers, Henrik; Ainamo, Antti; Hacklin, Fredrik; Salo, Jari
2022Management von InhaltenSuvada, Adrienne
2022Artisan influencers & the role of craftsmanship in the future of luxury : the case of young bespoke tailors in ItalyDuma, Fabio
2022Omnichannel marketing in art galleries for the next generation collectorZumstein, Darius; Di Brita, Tania; Schreiber, Sandra
2022Private labels, product harm crises, and cross-brand learningReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Kucza, Gunther
2022«Rent my Rooftop» – Analyse, Requirements-Engineering und Design eines Startups : Requirements-Engineering der Webplattform «rentmyrooftop.ch» – wie können Menschen (als Anbieter und Nachfrager von Event-Locations, insbesondere Dachterrassen) optimal vernetzt werden?Moser, Adrian; Pannarakunnel, Jevin
2022«Stimmt so» – Welche Faktoren beeinflussen das Trinkgeld? : Befragung der Schweizer Bevölkerung zu Motiven und Präferenzen beim TrinkgeldStadelmann, Marcel
2022Das Grundmodell für «Building the Business» : Business Model Canvas und die UmweltFuchs, Rainer
2022Marketing Automation Report 2022 : Automatisierung und Optimierung von Marketing- und VertriebsaktivitätenZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Thüring, Urs; Völk, Klaus; Mäder, Laura
2022Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-MethodeMüller, Steffen; Heim, Nina; Matthys, Stefan
2022How much are our customers worth? : investigating the ease of use and usefulness of data coopetition for SMEKaya, Tania; Stallone, Valerio
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