Search


Results 1-15 of 29 (Search time: 0.058 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian; Kaya, Tania; Oswald, Carmen; Rettenmund, Michèle
Sep-2022Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
22-Mar-2022Cross-cultural differences in consumers' attention to food labelsHo, Kenneth Fu Xian; Liu, Fang; Tarabashkina, Liudmila; Volery, Thierry
2022Onlinehändlerbefragung 2022 : Erfolgsfaktoren und Omnichannel-Services im Digital CommerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022« C'est pour le service » – Les facteurs influant sur le pourboire : enquête auprès de la population suisse sur les motivations et les préférences en matièreStadelmann, Marcel
2022Swiss Consumption System : Befragung zum Stand von nachhaltigem Konsum in der SchweizFurchheim, Pia; Heierli, Reto; Stallone, Valerio; Greschner, Ines Maria
2022«Grazie, tenga pure il resto»: quali fattori influenzano la mancia? : sondaggio condotto tra gli svizzeri su motivi e preferenze in fatto di manciaStadelmann, Marcel
2022Marketing Automation Report 2022 : Automatisierung und Optimierung von Marketing- und VertriebsaktivitätenZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Thüring, Urs; Völk, Klaus; Mäder, Laura
2022Platform business models : identifying factors for rapid growth of newly founded companiesFilser, Matthias; Bläse, Richard; Appenzeller, Jan
2022Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?Klaas, Michael; Rozumowski, Anna; Oschwald, Sandra
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022Digitale Plattformen in der Praxis : Einsatz- und EntwicklungsmodelleHoller, Manuel; Dremel, Christian; Hehn, Jennifer; van Giffen, Benjamin; Galeno, Gianluca
2022Livestream-Commerce : Potentialanalyse von Livestream-Shopping für Schweizer OnlinehändlerZumstein, Darius; Stallone, Valerio; Keller, Vanessa
2022«Throw a boomerang» : können neuartige, social-media-basierte Primärforschungsansätze die Marktforschung von heute revolutionieren?Vogt, Helen; Ackermann, Kurt Alexander; Brunn, Nicola S.
2022Marketing approach for firms transforming to circular economy : an analysis of sustainable positioning strategies and communication practicesVogt, Helen; Nina, Weschenfelder; Carabelli, Corina
Results 1-15 of 29 (Search time: 0.058 seconds).