Search


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.038 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Dec-2020Resistance to customer-driven business model innovations : an explorative customer experience study on voice assistant services of a Swiss tourism destinationRozumowski, Anna; Schäfer, Wolfgang; Klaas, Michael
Sep-2020Onlinehändlerbefragung 2020 : nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in KrisenzeitenZumstein, Darius; Oswald, Carmen
27-Aug-2020Business solutions as market signals that facilitate product salesZimmer, Marcus; Salonen, Anna; v. Wangenheim, Florian
2020Mensch oder Roboter : wie werden virtuelle Influencer wahrgenommen?Rozumowski, Anna; Boccali, Sheryl
2020Marketing Analytics Studie : Einsatz von Marketing Analytics und Artificial Intelligence in Schweizer UnternehmenMüller, Steffen; Klaas, Michael; Collenberg, Anja; Rozumowski, Anna; Lenggenhager, Vera Nina
Jan-2020The social side of brick and mortar : the impact of brand-related user-generated content on different consumer typologies in food retailingBeurer-Züllig, Bettina; Klaas, Michael
2020Weiterentwicklung der Marketing Automation im B2B Umfeld : Lead-, Conversion- und Umsatzsteigerung am Fallbeispiel ELPROZumstein, Darius; Hameed, Cindy
2020Brand Fit - wie findet ein Unternehmen den passenden Influencer? : eine Untersuchung zur Entwicklung einer Strategie für die Eingehung einer Kooperation mit Influencern in der ReisebrancheRozumowski, Anna; Hauri, Dominique
2020Content Marketing-Studie 2020 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizBächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Klaas, Michael; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia
2020Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus MarketingAckermann, Kurt Alexander; Heim, Nina; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina; Müller, Steffen; Furchheim, Pia