Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen
Authors: Steinebach, Christoph
Steinebach, Ursula
Conference details: Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012
Issue Date: 17-Jul-2012
Language: German
Subjects: Positive Peerkultur; PPC; Resilienz; Widerstandsfähigkeit; Vulnerabilität; Schule; Unterricht
Subject (DDC): 155: Differential and developmental psychology
303: Social processes
371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6111
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinebach, C., & Steinebach, U. (2012, July 17). Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen. Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012.
Steinebach, C. and Steinebach, U. (2012) ‘Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen’, in Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012.
C. Steinebach and U. Steinebach, “Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen,” in Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012, Jul. 2012.
STEINEBACH, Christoph und Ursula STEINEBACH, 2012. Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen. In: Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012. Conference presentation. 17 Juli 2012
Steinebach, Christoph, and Ursula Steinebach. 2012. “Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen.” Conference presentation. In Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012.
Steinebach, Christoph, and Ursula Steinebach. “Peerkultur-Stunden : Ergebnisse aus zwei Befragungen.” Positive Peerkultur in der Schule, Forschungstagung, Waiblingen, Deutschland, 17. Juli, 2012, 2012.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.