Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-540
Publication type: Bachelor thesis
Title: Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates
Authors: Riklin, Kathrin
DOI: 10.21256/zhaw-540
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.82: Physical therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/540
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Abschlussarbeiten Physiotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riklin_Kathrin_Pilates_BA06.pdf948.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Riklin, K. (2009). Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-540
Riklin, K. (2009) Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-540.
K. Riklin, “Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009. doi: 10.21256/zhaw-540.
RIKLIN, Kathrin, 2009. Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Riklin, Kathrin. 2009. “Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-540.
Riklin, Kathrin. Einflüsse von Propriozeption und Flexibilität auf chronic low back pain bei Pilates. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009, https://doi.org/10.21256/zhaw-540.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.