Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz
Authors: Perrin, Daniel
Published in: Profession & Kommunikation
Page(s): 197
Pages to: 215
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Peter Lang
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
ISBN: 978-3-631-56896-5
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5085
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2008). Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz. In Profession & Kommunikation (pp. 197–215). Peter Lang.
Perrin, D. (2008) ‘Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz’, in Profession & Kommunikation. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 197–215.
D. Perrin, “Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz,” in Profession & Kommunikation, Frankfurt am Main: Peter Lang, 2008, pp. 197–215.
PERRIN, Daniel, 2008. Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz. In: Profession & Kommunikation. Frankfurt am Main: Peter Lang. S. 197–215. ISBN 978-3-631-56896-5
Perrin, Daniel. 2008. “Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz.” In Profession & Kommunikation, 197–215. Frankfurt am Main: Peter Lang.
Perrin, Daniel. “Coaching im Umgang mit Medien : Anleiten zum Aufbau domänenspezifischer Gesprächskompetenz.” Profession & Kommunikation, Peter Lang, 2008, pp. 197–215.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.