Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-508
Publication type: Bachelor thesis
Title: Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler
Authors: Leonhard, Peter
DOI: 10.21256/zhaw-508
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.82: Physical therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/508
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Abschlussarbeiten Physiotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leonhard_Peter_PT_BA10.pdf2.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Leonhard, P. (2013). Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-508
Leonhard, P. (2013) Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-508.
P. Leonhard, “Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013. doi: 10.21256/zhaw-508.
LEONHARD, Peter, 2013. Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Leonhard, Peter. 2013. “Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-508.
Leonhard, Peter. Klinische Assessment-Tests einer SLAP-Läsion unter der Lupe : Im Fokus: Der Überkopfsportler. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-508.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.