Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Slogan
Authors: Perrin, Daniel
DOI: 10.1007/978-3-531-93431-0
Published in: Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft
Page(s): 312
Pages to: 313
Issue Date: 2013
Series: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-16963-7
Language: German
Subjects: Organisational communication; Communication; Slogan; Media linguistics
Subject (DDC): 418: Standard language usage
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5067
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2013). Slogan. In Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft (pp. 312–313). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0
Perrin, D. (2013) ‘Slogan’, in Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. Wiesbaden: Springer, pp. 312–313. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
D. Perrin, “Slogan,” in Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, Wiesbaden: Springer, 2013, pp. 312–313. doi: 10.1007/978-3-531-93431-0.
PERRIN, Daniel, 2013. Slogan. In: Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. Wiesbaden: Springer. S. 312–313. ISBN 978-3-531-16963-7
Perrin, Daniel. 2013. “Slogan.” In Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, 312–13. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
Perrin, Daniel. “Slogan.” Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, Springer, 2013, pp. 312–13, https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.