Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Slogan |
Authors: | Perrin, Daniel |
DOI: | 10.1007/978-3-531-93431-0 |
Published in: | Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft |
Page(s): | 312 |
Pages to: | 313 |
Issue Date: | 2013 |
Series: | Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-531-16963-7 |
Language: | German |
Subjects: | Organisational communication; Communication; Slogan; Media linguistics |
Subject (DDC): | 418: Standard language usage |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5067 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2013). Slogan. In Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft (pp. 312–313). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0
Perrin, D. (2013) ‘Slogan’, in Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. Wiesbaden: Springer, pp. 312–313. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
D. Perrin, “Slogan,” in Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, Wiesbaden: Springer, 2013, pp. 312–313. doi: 10.1007/978-3-531-93431-0.
PERRIN, Daniel, 2013. Slogan. In: Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. Wiesbaden: Springer. S. 312–313. ISBN 978-3-531-16963-7
Perrin, Daniel. 2013. “Slogan.” In Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, 312–13. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
Perrin, Daniel. “Slogan.” Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft, Springer, 2013, pp. 312–13, https://doi.org/10.1007/978-3-531-93431-0.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.