Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Coaching im Umgang mit Medien
Authors: Perrin, Daniel
DOI: 10.1007/3-540-28451-6_15
Published in: Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis
Page(s): 201
Pages to: 214
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Heidelberg
ISBN: 978-3-540-25456-0
Language: German
Subjects: Media; Coaching; Psychology; Media linguistics
Subject (DDC): 150: Psychology
302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5052
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2013). Coaching im Umgang mit Medien. In Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis (pp. 201–214). Springer. https://doi.org/10.1007/3-540-28451-6_15
Perrin, D. (2013) ‘Coaching im Umgang mit Medien’, in Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis. Heidelberg: Springer, pp. 201–214. Available at: https://doi.org/10.1007/3-540-28451-6_15.
D. Perrin, “Coaching im Umgang mit Medien,” in Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis, Heidelberg: Springer, 2013, pp. 201–214. doi: 10.1007/3-540-28451-6_15.
PERRIN, Daniel, 2013. Coaching im Umgang mit Medien. In: Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis. Heidelberg: Springer. S. 201–214. ISBN 978-3-540-25456-0
Perrin, Daniel. 2013. “Coaching im Umgang mit Medien.” In Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis, 201–14. Heidelberg: Springer. https://doi.org/10.1007/3-540-28451-6_15.
Perrin, Daniel. “Coaching im Umgang mit Medien.” Coaching : angewandte Psychologie für die Beratungspraxis, Springer, 2013, pp. 201–14, https://doi.org/10.1007/3-540-28451-6_15.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.