Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung
Authors: Albrecht, Christine
Perrin, Daniel
DOI: 10.1007/978-3-658-12854-8_39
Published in: Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen
Page(s): 426
Pages to: 436
Issue Date: 2016
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-658-12854-8
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5050
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Albrecht, C., & Perrin, D. (2016). Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung. In Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen (pp. 426–436). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39
Albrecht, C. and Perrin, D. (2016) ‘Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung’, in Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen. Wiesbaden: Springer, pp. 426–436. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39.
C. Albrecht and D. Perrin, “Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung,” in Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen, Wiesbaden: Springer, 2016, pp. 426–436. doi: 10.1007/978-3-658-12854-8_39.
ALBRECHT, Christine und Daniel PERRIN, 2016. Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung. In: Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen. Wiesbaden: Springer. S. 426–436. ISBN 978-3-658-12854-8
Albrecht, Christine, and Daniel Perrin. 2016. “Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung.” In Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen, 426–36. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39.
Albrecht, Christine, and Daniel Perrin. “Funktionales Zuhören als Gesprächskompetenz im Coaching : ein empirischer Ansatz zur Qualitätssicherung.” Coaching als individuelle Antwort auf gesellschaftliche Entwicklungen, Springer, 2016, pp. 426–36, https://doi.org/10.1007/978-3-658-12854-8_39.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.