Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns |
Authors: | Becker, Heidrun Karin |
Published in: | Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes |
Editors of the parent work: | Steding-Albrecht, Ute |
Page(s): | 37 |
Pages to: | 51 |
Issue Date: | 2003 |
Publisher / Ed. Institution: | Thieme |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 3-13-130861-3 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 615.8515: Occupational therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4351 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Occupational Therapy (IER) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Becker, H. K. (2003). Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns. In U. Steding-Albrecht (ed.), Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes (pp. 37–51). Thieme.
Becker, H.K. (2003) ‘Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns’, in U. Steding-Albrecht (ed.) Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes. Stuttgart: Thieme, pp. 37–51.
H. K. Becker, “Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns,” in Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes, U. Steding-Albrecht, Ed. Stuttgart: Thieme, 2003, pp. 37–51.
BECKER, Heidrun Karin, 2003. Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns. In: Ute STEDING-ALBRECHT (Hrsg.), Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes. Stuttgart: Thieme. S. 37–51. ISBN 3-13-130861-3
Becker, Heidrun Karin. 2003. “Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns.” In Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes, edited by Ute Steding-Albrecht, 37–51. Stuttgart: Thieme.
Becker, Heidrun Karin. “Theorien und Modelle ergotherapeutischen Handelns.” Das Bobath-Konzept im Alltag des Kindes, edited by Ute Steding-Albrecht, Thieme, 2003, pp. 37–51.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.