Publication type: | Book |
Type of review: | Not specified |
Title: | Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt |
Authors: | Coenen, Christian |
Extent: | 367 |
Issue Date: | 2005 |
Series: | Gabler Edition Wissenschaft |
Publisher / Ed. Institution: | Gabler |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 3-8244-8173-1 |
Language: | German |
Subjects: | IFM |
Subject (DDC): | 658.2: Facility Management 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3539 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
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Coenen, C. (2005). Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Gabler.
Coenen, C. (2005) Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler.
C. Coenen, Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler, 2005.
COENEN, Christian, 2005. Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler. ISBN 3-8244-8173-1
Coenen, Christian. 2005. Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler.
Coenen, Christian. Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Gabler, 2005.
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