Publication type: Book
Type of review: Not specified
Title: Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt
Authors: Coenen, Christian
Extent: 367
Issue Date: 2005
Series: Gabler Edition Wissenschaft
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 3-8244-8173-1
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.2: Facility Management
658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3539
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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Coenen, C. (2005). Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Gabler.
Coenen, C. (2005) Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler.
C. Coenen, Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler, 2005.
COENEN, Christian, 2005. Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler. ISBN 3-8244-8173-1
Coenen, Christian. 2005. Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Wiesbaden: Gabler.
Coenen, Christian. Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt. Gabler, 2005.


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