Issue Date | Title | Involved Person(s) |
9-Jan-2019 | Projektarbeit im Bachelor : das etwas andere Praxismodul | Arbenz-Purt, Dietlinde |
Oct-2017 | International and professional‐political profiles : towards reaching students full potential | Kaelin, Vera; Gubler Thomann, Ursula; Tamas, Andrea |
Oct-2017 | New developments and approaches through learning cooperation | Gablick, Kathrin; Kisser, Astrid; Kaelin, Vera; Buschner, Saskia |
2017 | Früh übt sich : Engagement für den Beruf bereits im Studium fördern | Kaelin, Vera; Gubler Thomann, Ursula; Tamas, Andrea |
2017 | Schweizer Rollenkompetenzmodell : sieben Rollen für Ergotherapeuten | Kneisner, Maren |
18-Jun-2016 | Applying multiple strategies of blended-learning tools in a newly developed curriculum for occupational therapists | Krieger, Beate; Wirz, Franziska |
Jun-2016 | International short term mobility: Enhancing professional identity | Poerpodipoero, Soemitro; Blankvoort, Nadine; Kaelin, Vera; Ellung, Johanna; Guidetti, Susanne |
2016 | Evidenzbasiertes Arbeiten zwischen Ausbildung und Umsetzung im Berufsalltag | Kocher Stalder, Cornelia |
Oct-2015 | Experiences and reflections of occupational therapy students on short-term international mobility | Kaelin, Vera; Guidetti, Susanne; Poerpodipoero, Soemitro; Blankvoort, Nadine |
2-May-2015 | Graue Theorie oder lebendige Praxis? : Was bringen Master of Science Studiengänge in der Ergotherapie? | Galli, Claudia; Lorenzen, Heiko |