Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-296
Publication type: Bachelor thesis
Title: Die Transition vom Kindergarten in die Schule : Ergotherapeutische Interventionen zur Unterstützung des Schuleintritts bei Kindern mit einer Umschriebenen Entwick-lungsstörung der motorischen Funktionen
Authors: Furler, Livia
Trittibach, Maria
DOI: 10.21256/zhaw-296
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/296
Departement: Health Professions
Appears in Collections:Bachelorarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Furler_Livia_Trittibach_Maria_Ergotherapie_BA.pdf1.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.