Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-296
Title: Die Transition vom Kindergarten in die Schule : Ergotherapeutische Interventionen zur Unterstützung des Schuleintritts bei Kindern mit einer Umschriebenen Entwick-lungsstörung der motorischen Funktionen
Authors : Furler, Livia
Trittibach, Maria
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Issue Date: 2014
Language : Deutsch / German
Subject (DDC) : 615.8515: Ergotherapie
Departement: Gesundheit
Organisational Unit: Institut für Ergotherapie
Publication type: Thesis: Bachelor / Bachelor Thesis
DOI : 10.21256/zhaw-296
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/296
Appears in Collections:Abschlussarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Furler_Livia_Trittibach_Maria_Ergotherapie_BA.pdf1.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.