Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-270
Title: Streng dich doch ein wenig an – das kann ja keiner lesen! : Ergotherapeutische Interventionen zur Verbesserung der Handschrift bei Kindern mit ADHS
Authors : Ambühl, Simona
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Issue Date: 2013
Language : Deutsch / German
Subject (DDC) : 615.8515: Ergotherapie
Departement: Gesundheit
Organisational Unit: Institut für Ergotherapie
Publication type: Thesis: Bachelor / Bachelor Thesis
DOI : 10.21256/zhaw-270
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/270
Appears in Collections:Abschlussarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ambuehl_Simona_ER10_BA.pdf3.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.