Publication type: | Conference other |
Type of review: | Peer review (abstract) |
Title: | Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung |
Authors: | Hoefele, Joachim Konstantinidou, Liana Opacic, Aleksandra |
et. al: | No |
Conference details: | XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021 |
Issue Date: | 31-Jul-2021 |
Language: | German |
Subjects: | Professional literacy; Language education; Writing education; Berufsbildung |
Subject (DDC): | 418: Standard language usage |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/25237 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Published as part of the ZHAW project: | Szenariobasierte Lese- und Schreibförderung in der beruflichen Bildung |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hoefele, J., Konstantinidou, L., & Opacic, A. (2021, July 31). Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung. XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021.
Hoefele, J., Konstantinidou, L. and Opacic, A. (2021) ‘Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung’, in XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021.
J. Hoefele, L. Konstantinidou, and A. Opacic, “Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung,” in XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021, Jul. 2021.
HOEFELE, Joachim, Liana KONSTANTINIDOU und Aleksandra OPACIC, 2021. Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung. In: XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021. Conference presentation. 31 Juli 2021
Hoefele, Joachim, Liana Konstantinidou, and Aleksandra Opacic. 2021. “Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung.” Conference presentation. In XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021.
Hoefele, Joachim, et al. “Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung.” XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021, 2021.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.