Publication type: Conference other
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung
Authors: Hoefele, Joachim
Konstantinidou, Liana
Opacic, Aleksandra
et. al: No
Conference details: XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021
Issue Date: 31-Jul-2021
Language: German
Subjects: Professional literacy; Language education; Writing education; Berufsbildung
Subject (DDC): 418: Standard language usage
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/25237
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Language Competence (ILC)
Published as part of the ZHAW project: Szenariobasierte Lese- und Schreibförderung in der beruflichen Bildung
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hoefele, J., Konstantinidou, L., & Opacic, A. (2021, July 31). Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung. XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021.
Hoefele, J., Konstantinidou, L. and Opacic, A. (2021) ‘Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung’, in XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021.
J. Hoefele, L. Konstantinidou, and A. Opacic, “Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung,” in XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021, Jul. 2021.
HOEFELE, Joachim, Liana KONSTANTINIDOU und Aleksandra OPACIC, 2021. Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung. In: XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021. Conference presentation. 31 Juli 2021
Hoefele, Joachim, Liana Konstantinidou, and Aleksandra Opacic. 2021. “Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung.” Conference presentation. In XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021.
Hoefele, Joachim, et al. “Szenariobasierte Lese-Schreib-Förderung in der beruflichen Bildung.” XIV. Kongress der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG): Wege der Germanistik in transkulturellen Perspektiven, Palermo, Italien, 26.-31. Juli 2021, 2021.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.