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2017The role of brand communities within the athletic footwear industry : an assessment of selected brand communities with a focus on the Swiss athletic footwear industryRüeger, Brian; Müller, Dana
2017Wahrnehmung von Produktattributen bei preispolitischen Massnahmen unter gleichbleibenden ProdukteigenschaftenAckermann, Kurt Alexander; Sevinc, Yeliz
2017Mobile-only-Strategie : die Akzeptanz aus KonsumentensichtSeiler, Roger; Berger, Verena; Kremer, Mine
2017Sportsponsoring als Employer Branding ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Kälin, Roman
2017Social Media communication of consortia in the Italian agro-food sector : case study of the Aceto Balsamico di ModenaDuma, Fabio; Graf, Christian Olivier; Rroco, Sisi
2017Artificial Intelligence : Akzeptanz und Wahrnehmung von Chatbots im KundendienstRellstab, Rolf; Los, Caroline
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2016Vertrauen in Automarken : Quantitative Untersuchung und Messung des Vertrauens in Automarken in der SchweizSeiler, Roger; Pizzulo, Alessio
2016Der Einfluss von Weinetiketten auf die Markenpersönlichkeit und KaufabsichtKavci, Senem; Altieri, Danilo
2016Estimating Multi-Beta Pricing Models : With or Without an Intercept: Further Results from SimulationsBänziger-Aiba, Armin; Akermann, Florin Ernst
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
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