Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Wie die Speisekarte den Kauf steuert
Authors: Coray, Giacun Alexander
Müller, Steffen
Heim, Nina
et. al: No
Published in: htr hotelrevue
Volume(Issue): 2020
Issue: 18
Page(s): 8
Issue Date: 3-Sep-2020
Publisher / Ed. Institution: Hotelleriesuisse
ISSN: 1662-3347
Language: German
Subject (DDC): 647: Management of public households
658.8: Marketing management
Abstract: Eine Studie beleuchtet die Speisekartengestaltung erstmals wissenschaftlich. Eine gute Wortwahl, aber nicht die Verfügbarkeit steigert die Kaufabsicht signifikant.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21465
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coray, G. A., Müller, S., & Heim, N. (2020). Wie die Speisekarte den Kauf steuert. htr hotelrevue, 2020(18), 8.
Coray, G.A., Müller, S. and Heim, N. (2020) ‘Wie die Speisekarte den Kauf steuert’, htr hotelrevue, 2020(18), p. 8.
G. A. Coray, S. Müller, and N. Heim, “Wie die Speisekarte den Kauf steuert,” htr hotelrevue, vol. 2020, no. 18, p. 8, Sep. 2020.
CORAY, Giacun Alexander, Steffen MÜLLER und Nina HEIM, 2020. Wie die Speisekarte den Kauf steuert. htr hotelrevue. 3 September 2020. Bd. 2020, Nr. 18, S. 8
Coray, Giacun Alexander, Steffen Müller, and Nina Heim. 2020. “Wie die Speisekarte den Kauf steuert.” htr hotelrevue 2020 (18): 8.
Coray, Giacun Alexander, et al. “Wie die Speisekarte den Kauf steuert.” htr hotelrevue, vol. 2020, no. 18, Sept. 2020, p. 8.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.