Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Not specified
Title: Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung
Authors: Braun, Célina
Rüegg, Louis
Truninger, Anne
Roos, Kim Caroline
et. al: No
Published in: Praxis Ergotherapie
Volume(Issue): 2020
Issue: 5
Page(s): 277
Pages to: 280
Issue Date: 2020
Publisher / Ed. Institution: Verlag Modernes Lernen
ISSN: 0932-9692
Language: German
Subjects: MNA; Asylsuchende; Gemeindenahe Ergotherapie; Jugendliche
Subject (DDC): 305: Groups (age, origine, gender, income)
615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21419
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Braun, C., Rüegg, L., Truninger, A., & Roos, K. C. (2020). Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung. Praxis Ergotherapie, 2020(5), 277–280.
Braun, C. et al. (2020) ‘Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung’, Praxis Ergotherapie, 2020(5), pp. 277–280.
C. Braun, L. Rüegg, A. Truninger, and K. C. Roos, “Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung,” Praxis Ergotherapie, vol. 2020, no. 5, pp. 277–280, 2020.
BRAUN, Célina, Louis RÜEGG, Anne TRUNINGER und Kim Caroline ROOS, 2020. Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung. Praxis Ergotherapie. 2020. Bd. 2020, Nr. 5, S. 277–280
Braun, Célina, Louis Rüegg, Anne Truninger, and Kim Caroline Roos. 2020. “Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung.” Praxis Ergotherapie 2020 (5): 277–80.
Braun, Célina, et al. “Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung.” Praxis Ergotherapie, vol. 2020, no. 5, 2020, pp. 277–80.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.