Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Not specified |
Title: | Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung |
Authors: | Braun, Célina Rüegg, Louis Truninger, Anne Roos, Kim Caroline |
et. al: | No |
Published in: | Praxis Ergotherapie |
Volume(Issue): | 2020 |
Issue: | 5 |
Page(s): | 277 |
Pages to: | 280 |
Issue Date: | 2020 |
Publisher / Ed. Institution: | Verlag Modernes Lernen |
ISSN: | 0932-9692 |
Language: | German |
Subjects: | MNA; Asylsuchende; Gemeindenahe Ergotherapie; Jugendliche |
Subject (DDC): | 305: Groups (age, origine, gender, income) 615.8515: Occupational therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21419 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Occupational Therapy (IER) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Braun, C., Rüegg, L., Truninger, A., & Roos, K. C. (2020). Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung. Praxis Ergotherapie, 2020(5), 277–280.
Braun, C. et al. (2020) ‘Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung’, Praxis Ergotherapie, 2020(5), pp. 277–280.
C. Braun, L. Rüegg, A. Truninger, and K. C. Roos, “Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung,” Praxis Ergotherapie, vol. 2020, no. 5, pp. 277–280, 2020.
BRAUN, Célina, Louis RÜEGG, Anne TRUNINGER und Kim Caroline ROOS, 2020. Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung. Praxis Ergotherapie. 2020. Bd. 2020, Nr. 5, S. 277–280
Braun, Célina, Louis Rüegg, Anne Truninger, and Kim Caroline Roos. 2020. “Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung.” Praxis Ergotherapie 2020 (5): 277–80.
Braun, Célina, et al. “Let’s do Graffiti : ein Inklusionsprojekt für Jugendliche mit Fluchterfahrung.” Praxis Ergotherapie, vol. 2020, no. 5, 2020, pp. 277–80.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.