Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Publication type: | Working paper – expertise – study |
Title: | Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt |
Authors: | Hüttermann, Marcel Hannich, Frank Fuchs, Rainer Rüeger, Brian Müller, Steffen Kübler, David Lucien Barth, Linard Haarmann, Jens |
et. al: | No |
DOI: | 10.21256/zhaw-20097 |
Extent: | 68 |
Issue Date: | 2017 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Winterthur |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20097 |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Marketing |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Huettermann-etal_Swiss-Marketing-Leadership-Emotionen.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Hüttermann, M., Hannich, F., Fuchs, R., Rüeger, B., Müller, S., Kübler, D. L., Barth, L., & Haarmann, J. (2017). Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Hüttermann, M. et al. (2017) Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
M. Hüttermann et al., “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2017. doi: 10.21256/zhaw-20097.
HÜTTERMANN, Marcel, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Brian RÜEGER, Steffen MÜLLER, David Lucien KÜBLER, Linard BARTH und Jens HAARMANN, 2017. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Hüttermann, Marcel, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Brian Rüeger, Steffen Müller, David Lucien Kübler, Linard Barth, and Jens Haarmann. 2017. “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
Hüttermann, Marcel, et al. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.