Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hüttermann, Marcel | - |
dc.contributor.author | Hannich, Frank | - |
dc.contributor.author | Fuchs, Rainer | - |
dc.contributor.author | Rüeger, Brian | - |
dc.contributor.author | Müller, Steffen | - |
dc.contributor.author | Kübler, David Lucien | - |
dc.contributor.author | Barth, Linard | - |
dc.contributor.author | Haarmann, Jens | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-02T15:43:59Z | - |
dc.date.available | 2020-06-02T15:43:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20097 | - |
dc.format.extent | 68 | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt | de_CH |
dc.type | Working Paper – Gutachten – Studie | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Marketing Management (IMM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Winterthur | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-20097 | - |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
zhaw.display.portrait | Yes | de_CH |
Appears in collections: | Marketing |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Huettermann-etal_Swiss-Marketing-Leadership-Emotionen.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Hüttermann, M., Hannich, F., Fuchs, R., Rüeger, B., Müller, S., Kübler, D. L., Barth, L., & Haarmann, J. (2017). Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Hüttermann, M. et al. (2017) Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
M. Hüttermann et al., “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2017. doi: 10.21256/zhaw-20097.
HÜTTERMANN, Marcel, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Brian RÜEGER, Steffen MÜLLER, David Lucien KÜBLER, Linard BARTH und Jens HAARMANN, 2017. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Hüttermann, Marcel, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Brian Rüeger, Steffen Müller, David Lucien Kübler, Linard Barth, and Jens Haarmann. 2017. “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
Hüttermann, Marcel, et al. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.