Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHüttermann, Marcel-
dc.contributor.authorHannich, Frank-
dc.contributor.authorFuchs, Rainer-
dc.contributor.authorRüeger, Brian-
dc.contributor.authorMüller, Steffen-
dc.contributor.authorKübler, David Lucien-
dc.contributor.authorBarth, Linard-
dc.contributor.authorHaarmann, Jens-
dc.date.accessioned2020-06-02T15:43:59Z-
dc.date.available2020-06-02T15:43:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20097-
dc.format.extent68de_CH
dc.language.isodede_CH
dc.publisherZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaftende_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleSwiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Weltde_CH
dc.typeWorking Paper – Gutachten – Studiede_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.publisher.placeWinterthurde_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-20097-
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.author.additionalNode_CH
zhaw.display.portraitYesde_CH
Appears in collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Huettermann-etal_Swiss-Marketing-Leadership-Emotionen.pdf4.11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Hüttermann, M., Hannich, F., Fuchs, R., Rüeger, B., Müller, S., Kübler, D. L., Barth, L., & Haarmann, J. (2017). Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097
Hüttermann, M. et al. (2017) Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
M. Hüttermann et al., “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2017. doi: 10.21256/zhaw-20097.
HÜTTERMANN, Marcel, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Brian RÜEGER, Steffen MÜLLER, David Lucien KÜBLER, Linard BARTH und Jens HAARMANN, 2017. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Hüttermann, Marcel, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Brian Rüeger, Steffen Müller, David Lucien Kübler, Linard Barth, and Jens Haarmann. 2017. “Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.
Hüttermann, Marcel, et al. Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten Welt. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-20097.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.