Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2021 | Herausforderungen am Übergang Schule-Beruf | Sabatella, Filomena; von Wyl, Agnes; Wehrli, Ran Michael |
Jun-2007 | Pathways of behavioural and emotional symptoms in kindergarten children: what is the role of pro-social behaviour? | Perren, Sonja; Stadelmann, Stephanie; von Wyl, Agnes; von Klitzing, Kai |
2022 | «inclusive» : group counseling in a non-clinical setting for emerging adults in transition | von Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael |
Jun-2017 | The characteristics of treatment dropout from child and adolescent outpatient psychotherapy | von Wyl, Agnes; Dill, Beatrice; Tissira, Safira |
2019 | Das AGUST-Projekt | Stegmann, Cornelia; Barwinski, Rosmarie; Hartmann, Katrin; Schlegel, Mario; von Wyl, Agnes |
2013 | In pre-school children, cortisol secretion remains stable over 12 months and is related to psychological functioning and gender | Hatzinger, Martin; Brand, Serge; Perren, Sonja; von Wyl, Agnes; Stadelmann, Stephanie; von Klitzing, Kai; Holsboer-Trachsler, Edith |
2017 | Psychische Gesundheit und Krankheit von Kindern und Jugendlichen in der Schweiz : Versorgung und Epidemiologie | von Wyl, Agnes; Chew Howard, Erica; Wade-Bohleber, Laura Maria; Haemmerle, Patrick |
2000 | Erzähldynamik und Psychodynamik | Boothe, Brigitte; von Wyl, Agnes; Wepfer, Res |
Dec-2017 | Psychische Gesundheit und Krankheit von Kindern und Jugendlichen in der Schweiz : Versorgung und Epidemiologie. Eine systematische Zusammenstellung empirischer Berichte von 2006 bis 2016 | von Wyl, Agnes; Chew Howard, Erica; Wade-Bohleber, Laura Maria; Haemmerle, Patrick |
2021 | «inklusiv plus» : aktueller Stand | von Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael |