Title: Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb
Authors : Zumstein, Darius
Sänger, Ulf
et. al : No
Published in : Marketing & Kommunikation
Volume(Issue) : 2016
Issue : 5
Pages : 82
Pages to: 83
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: 2016
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Im Zuge der digitalen Transformation gewinnen direkte und einstufige Vertriebswege sowie die Vertikalisierung an Bedeutung. Folgender Artikel zeigt auf, warum die Steuerung der Verkaufskanäle komplexer geworden ist und wie Onlineshop und Services die Vertriebsstrukturen verändern.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
ISSN: 1023-8913
0255-7673
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18647
Other identifiers : https://ikm-hslu.ch/ikm-blog/2016/06/07/digitalisierung-staerkt-den-direktvertrieb/
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.