Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Kundenbedürfnisse und Kundensegmente |
Authors: | Hofmann, Roland Spririg, Titus |
et. al: | No |
Published in: | Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium |
Editors of the parent work: | Bienert, Horst Ziegler, Suzanne |
Page(s): | 139 |
Pages to: | 151 |
Issue Date: | 1-May-2013 |
Publisher / Ed. Institution: | Compendio |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 978-3-7155-9861-1 |
Language: | German |
Subjects: | Bank; Beratung; Kundenbedürfnis; Kundensegment; Schweiz; Segmentierung |
Subject (DDC): | 332.1: Banks |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18011 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Wealth & Asset Management (IWA) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hofmann, R., & Spririg, T. (2013). Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In H. Bienert & S. Ziegler (eds.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium (pp. 139–151). Compendio.
Hofmann, R. and Spririg, T. (2013) ‘Kundenbedürfnisse und Kundensegmente’, in H. Bienert and S. Ziegler (eds) Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio, pp. 139–151.
R. Hofmann and T. Spririg, “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente,” in Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, H. Bienert and S. Ziegler, Eds. Zürich: Compendio, 2013, pp. 139–151.
HOFMANN, Roland und Titus SPRIRIG, 2013. Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In: Horst BIENERT und Suzanne ZIEGLER (Hrsg.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio. S. 139–151. ISBN 978-3-7155-9861-1
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. 2013. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” In Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, 139–51. Zürich: Compendio.
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, Compendio, 2013, pp. 139–51.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.