Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Kundenbedürfnisse und Kundensegmente
Authors: Hofmann, Roland
Spririg, Titus
et. al: No
Published in: Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium
Editors of the parent work: Bienert, Horst
Ziegler, Suzanne
Page(s): 139
Pages to: 151
Issue Date: 1-May-2013
Publisher / Ed. Institution: Compendio
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-7155-9861-1
Language: German
Subjects: Bank; Beratung; Kundenbedürfnis; Kundensegment; Schweiz; Segmentierung
Subject (DDC): 332.1: Banks
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18011
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Wealth & Asset Management (IWA)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hofmann, R., & Spririg, T. (2013). Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In H. Bienert & S. Ziegler (eds.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium (pp. 139–151). Compendio.
Hofmann, R. and Spririg, T. (2013) ‘Kundenbedürfnisse und Kundensegmente’, in H. Bienert and S. Ziegler (eds) Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio, pp. 139–151.
R. Hofmann and T. Spririg, “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente,” in Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, H. Bienert and S. Ziegler, Eds. Zürich: Compendio, 2013, pp. 139–151.
HOFMANN, Roland und Titus SPRIRIG, 2013. Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In: Horst BIENERT und Suzanne ZIEGLER (Hrsg.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio. S. 139–151. ISBN 978-3-7155-9861-1
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. 2013. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” In Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, 139–51. Zürich: Compendio.
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, Compendio, 2013, pp. 139–51.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.