Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hofmann, Roland | - |
dc.contributor.author | Spririg, Titus | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T10:42:42Z | - |
dc.date.available | 2019-08-29T10:42:42Z | - |
dc.date.issued | 2013-05-01 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-7155-9861-1 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18011 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Compendio | de_CH |
dc.relation.ispartof | Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Bank | de_CH |
dc.subject | Beratung | de_CH |
dc.subject | Kundenbedürfnis | de_CH |
dc.subject | Kundensegment | de_CH |
dc.subject | Schweiz | de_CH |
dc.subject | Segmentierung | de_CH |
dc.subject.ddc | 332.1: Banken | de_CH |
dc.title | Kundenbedürfnisse und Kundensegmente | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Wealth & Asset Management (IWA) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Zürich | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 151 | de_CH |
zhaw.pages.start | 139 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Bienert, Horst | - |
zhaw.parentwork.editor | Ziegler, Suzanne | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hofmann, R., & Spririg, T. (2013). Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In H. Bienert & S. Ziegler (eds.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium (pp. 139–151). Compendio.
Hofmann, R. and Spririg, T. (2013) ‘Kundenbedürfnisse und Kundensegmente’, in H. Bienert and S. Ziegler (eds) Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio, pp. 139–151.
R. Hofmann and T. Spririg, “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente,” in Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, H. Bienert and S. Ziegler, Eds. Zürich: Compendio, 2013, pp. 139–151.
HOFMANN, Roland und Titus SPRIRIG, 2013. Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In: Horst BIENERT und Suzanne ZIEGLER (Hrsg.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio. S. 139–151. ISBN 978-3-7155-9861-1
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. 2013. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” In Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, 139–51. Zürich: Compendio.
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, Compendio, 2013, pp. 139–51.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.