Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHofmann, Roland-
dc.contributor.authorSpririg, Titus-
dc.date.accessioned2019-08-29T10:42:42Z-
dc.date.available2019-08-29T10:42:42Z-
dc.date.issued2013-05-01-
dc.identifier.isbn978-3-7155-9861-1de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18011-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherCompendiode_CH
dc.relation.ispartofSchweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudiumde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectBankde_CH
dc.subjectBeratungde_CH
dc.subjectKundenbedürfnisde_CH
dc.subjectKundensegmentde_CH
dc.subjectSchweizde_CH
dc.subjectSegmentierungde_CH
dc.subject.ddc332.1: Bankende_CH
dc.titleKundenbedürfnisse und Kundensegmentede_CH
dc.typeBuchbeitragde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Wealth & Asset Management (IWA)de_CH
zhaw.publisher.placeZürichde_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end151de_CH
zhaw.pages.start139de_CH
zhaw.parentwork.editorBienert, Horst-
zhaw.parentwork.editorZiegler, Suzanne-
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewEditorial reviewde_CH
zhaw.author.additionalNode_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hofmann, R., & Spririg, T. (2013). Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In H. Bienert & S. Ziegler (eds.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium (pp. 139–151). Compendio.
Hofmann, R. and Spririg, T. (2013) ‘Kundenbedürfnisse und Kundensegmente’, in H. Bienert and S. Ziegler (eds) Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio, pp. 139–151.
R. Hofmann and T. Spririg, “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente,” in Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, H. Bienert and S. Ziegler, Eds. Zürich: Compendio, 2013, pp. 139–151.
HOFMANN, Roland und Titus SPRIRIG, 2013. Kundenbedürfnisse und Kundensegmente. In: Horst BIENERT und Suzanne ZIEGLER (Hrsg.), Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium. Zürich: Compendio. S. 139–151. ISBN 978-3-7155-9861-1
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. 2013. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” In Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, 139–51. Zürich: Compendio.
Hofmann, Roland, and Titus Spririg. “Kundenbedürfnisse und Kundensegmente.” Schweizerische Bankbetriebslehre : Grundlagen für das Hochschulstudium, edited by Horst Bienert and Suzanne Ziegler, Compendio, 2013, pp. 139–51.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.