Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche
Authors: Waller, Gregor
Conference details: Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014
Issue Date: 2014
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/1775
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Waller, G. (2014). Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche. Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014.
Waller, G. (2014) ‘Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche’, in Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014.
G. Waller, “Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche,” in Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014, 2014.
WALLER, Gregor, 2014. Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche. In: Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014. Conference presentation. 2014
Waller, Gregor. 2014. “Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche.” Conference presentation. In Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014.
Waller, Gregor. “Neue Medien - Past, Present, Future : Einflüsse elektronischer Medien auf Jugendliche.” Fortbildungseinheit der Schweizerischen Kriminalprävention (SPK), Aarau, 17. Juni 2014, 2014.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.