Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft
Authors: Jud, Silvana
et. al: No
Published in: Markt- und Sozialforschung Schweiz
Page(s): 68
Pages to: 69
Issue Date: 1-Jun-2014
Publisher / Ed. Institution: Kömedia
ISSN: 2297-1718
Language: German
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
Abstract: Im Folgenden geht es um Erkenntnisse aus der Verwendung von externen Benchmarks bei der Analyse von Mitarbeiterbefragungen. Der Schwerpunkt liegt auf der Wichtigkeit der Branchenunterschiede, der Unternehmensgrösse, der Unternehmenssituation und der Mitarbeiterzusammensetzung.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17581
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Jud, S. (2014). Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft. Markt- und Sozialforschung Schweiz, 68–69.
Jud, S. (2014) ‘Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft’, Markt- und Sozialforschung Schweiz, pp. 68–69.
S. Jud, “Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft,” Markt- und Sozialforschung Schweiz, pp. 68–69, Jun. 2014.
JUD, Silvana, 2014. Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft. Markt- und Sozialforschung Schweiz. 1 Juni 2014. S. 68–69
Jud, Silvana. 2014. “Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft.” Markt- und Sozialforschung Schweiz, June, 68–69.
Jud, Silvana. “Externes Benchmarking sorgt für Aussagekraft.” Markt- und Sozialforschung Schweiz, June 2014, pp. 68–69.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.