Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule
Authors: Müller Werder, Claude
Extent: 338
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: hep-Verlag
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 978-3-03905-398-8
Language: German
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16748
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller Werder, C. (2007). Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. hep-Verlag.
Müller Werder, C. (2007) Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag.
C. Müller Werder, Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag, 2007.
MÜLLER WERDER, Claude, 2007. Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag. ISBN 978-3-03905-398-8
Müller Werder, Claude. 2007. Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag.
Müller Werder, Claude. Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. hep-Verlag, 2007.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.