Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Müller Werder, Claude | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T08:02:04Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T08:02:04Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-03905-398-8 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16748 | - |
dc.format.extent | 338 | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | hep-Verlag | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 378: Hochschulbildung | de_CH |
dc.title | Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule | de_CH |
dc.type | Buch | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Zentrum für Innovative Didaktik (ZID) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Bern | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | No | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Müller Werder, C. (2007). Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. hep-Verlag.
Müller Werder, C. (2007) Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag.
C. Müller Werder, Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag, 2007.
MÜLLER WERDER, Claude, 2007. Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag. ISBN 978-3-03905-398-8
Müller Werder, Claude. 2007. Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. Bern: hep-Verlag.
Müller Werder, Claude. Implementation von Problem-based Learning – eine Evaluationsstudie an einer Höheren Fachschule. hep-Verlag, 2007.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.