Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht
Authors: Dörig, Roman
Published in: ZHWInfo
Volume(Issue): 20
Page(s): 35
Pages to: 38
Issue Date: 2004
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subjects: Handlungskompetenz; Problemorientierte Lehre
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16704
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Dörig, R. (2004). Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht. ZHWInfo, 20, 35–38.
Dörig, R. (2004) ‘Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht’, ZHWInfo, 20, pp. 35–38.
R. Dörig, “Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht,” ZHWInfo, vol. 20, pp. 35–38, 2004.
DÖRIG, Roman, 2004. Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht. ZHWInfo. 2004. Bd. 20, S. 35–38
Dörig, Roman. 2004. “Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht.” ZHWInfo 20: 35–38.
Dörig, Roman. “Die Gestaltung des problemorientierten Lehren und Lernens im Hochschulunterricht.” ZHWInfo, vol. 20, 2004, pp. 35–38.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.