Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Resilienz : Kritik und Perspektiven
Authors: Gabriel, Thomas
DOI: 10.21256/zhaw-3318
Published in: Zeitschrift für Pädagogik
Volume(Issue): 51
Issue: 2
Page(s): 208
Pages to: 218
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: Beltz Juventa
ISSN: 0044-3247
Other identifiers: urn:nbn:de:0111-opus-47493
Language: German
Subject (DDC): 155: Differential and developmental psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16603
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Resilienz_Kritik_Perspektiven_D_A.pdf236.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Gabriel, T. (2005). Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), 208–218. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Gabriel, T. (2005) ‘Resilienz : Kritik und Perspektiven’, Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), pp. 208–218. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
T. Gabriel, “Resilienz : Kritik und Perspektiven,” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, pp. 208–218, 2005, doi: 10.21256/zhaw-3318.
GABRIEL, Thomas, 2005. Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik. 2005. Bd. 51, Nr. 2, S. 208–218. DOI 10.21256/zhaw-3318
Gabriel, Thomas. 2005. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik 51 (2): 208–18. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
Gabriel, Thomas. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, 2005, pp. 208–18, https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.