Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Resilienz : Kritik und Perspektiven |
Authors: | Gabriel, Thomas |
DOI: | 10.21256/zhaw-3318 |
Published in: | Zeitschrift für Pädagogik |
Volume(Issue): | 51 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 208 |
Pages to: | 218 |
Issue Date: | 2005 |
Publisher / Ed. Institution: | Beltz Juventa |
ISSN: | 0044-3247 |
Other identifiers: | urn:nbn:de:0111-opus-47493 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 155: Differential and developmental psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16603 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Resilienz_Kritik_Perspektiven_D_A.pdf | 236.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Gabriel, T. (2005). Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), 208–218. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Gabriel, T. (2005) ‘Resilienz : Kritik und Perspektiven’, Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), pp. 208–218. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
T. Gabriel, “Resilienz : Kritik und Perspektiven,” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, pp. 208–218, 2005, doi: 10.21256/zhaw-3318.
GABRIEL, Thomas, 2005. Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik. 2005. Bd. 51, Nr. 2, S. 208–218. DOI 10.21256/zhaw-3318
Gabriel, Thomas. 2005. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik 51 (2): 208–18. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
Gabriel, Thomas. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, 2005, pp. 208–18, https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.