Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gabriel, Thomas | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-15T10:14:46Z | - |
dc.date.available | 2019-04-15T10:14:46Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.issn | 0044-3247 | de_CH |
dc.identifier.other | urn:nbn:de:0111-opus-47493 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16603 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Beltz Juventa | de_CH |
dc.relation.ispartof | Zeitschrift für Pädagogik | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 155: Differentielle Psychologie und Entwicklungspsychologie | de_CH |
dc.title | Resilienz : Kritik und Perspektiven | de_CH |
dc.type | Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Soziale Arbeit | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Kindheit, Jugend und Familie (IKJF) | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-3318 | - |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.issue | 2 | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 218 | de_CH |
zhaw.pages.start | 208 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 51 | de_CH |
zhaw.publication.review | Peer review (Publikation) | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Resilienz_Kritik_Perspektiven_D_A.pdf | 236.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Gabriel, T. (2005). Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), 208–218. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Gabriel, T. (2005) ‘Resilienz : Kritik und Perspektiven’, Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), pp. 208–218. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
T. Gabriel, “Resilienz : Kritik und Perspektiven,” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, pp. 208–218, 2005, doi: 10.21256/zhaw-3318.
GABRIEL, Thomas, 2005. Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik. 2005. Bd. 51, Nr. 2, S. 208–218. DOI 10.21256/zhaw-3318
Gabriel, Thomas. 2005. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik 51 (2): 208–18. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
Gabriel, Thomas. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, 2005, pp. 208–18, https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.