Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGabriel, Thomas-
dc.date.accessioned2019-04-15T10:14:46Z-
dc.date.available2019-04-15T10:14:46Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.issn0044-3247de_CH
dc.identifier.otherurn:nbn:de:0111-opus-47493de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16603-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherBeltz Juventade_CH
dc.relation.ispartofZeitschrift für Pädagogikde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc155: Differentielle Psychologie und Entwicklungspsychologiede_CH
dc.titleResilienz : Kritik und Perspektivende_CH
dc.typeBeitrag in wissenschaftlicher Zeitschriftde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSoziale Arbeitde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Kindheit, Jugend und Familie (IKJF)de_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-3318-
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.issue2de_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end218de_CH
zhaw.pages.start208de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume51de_CH
zhaw.publication.reviewPeer review (Publikation)de_CH
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Resilienz_Kritik_Perspektiven_D_A.pdf236.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Gabriel, T. (2005). Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), 208–218. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318
Gabriel, T. (2005) ‘Resilienz : Kritik und Perspektiven’, Zeitschrift für Pädagogik, 51(2), pp. 208–218. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
T. Gabriel, “Resilienz : Kritik und Perspektiven,” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, pp. 208–218, 2005, doi: 10.21256/zhaw-3318.
GABRIEL, Thomas, 2005. Resilienz : Kritik und Perspektiven. Zeitschrift für Pädagogik. 2005. Bd. 51, Nr. 2, S. 208–218. DOI 10.21256/zhaw-3318
Gabriel, Thomas. 2005. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik 51 (2): 208–18. https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.
Gabriel, Thomas. “Resilienz : Kritik und Perspektiven.” Zeitschrift für Pädagogik, vol. 51, no. 2, 2005, pp. 208–18, https://doi.org/10.21256/zhaw-3318.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.