Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Blended Learning Regelrichtige Geburt
Authors: Eigenmann, Denise Theres
Conference details: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015
Issue Date: 2015
Language: German
Subject (DDC): 618.4: Childbirth
Further description: Tagungsreferat
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16288
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Midwifery and Reproductive Health (IHG)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Eigenmann, D. T. (2015). Blended Learning Regelrichtige Geburt. Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Eigenmann, D.T. (2015) ‘Blended Learning Regelrichtige Geburt’, in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
D. T. Eigenmann, “Blended Learning Regelrichtige Geburt,” in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.
EIGENMANN, Denise Theres, 2015. Blended Learning Regelrichtige Geburt. In: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015. Conference presentation. 2015
Eigenmann, Denise Theres. 2015. “Blended Learning Regelrichtige Geburt.” Conference presentation. In Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Eigenmann, Denise Theres. “Blended Learning Regelrichtige Geburt.” Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.