Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Blended Learning Regelrichtige Geburt |
Authors: | Eigenmann, Denise Theres |
Conference details: | Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015 |
Issue Date: | 2015 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 618.4: Childbirth |
Further description: | Tagungsreferat |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16288 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Midwifery and Reproductive Health (IHG) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Eigenmann, D. T. (2015). Blended Learning Regelrichtige Geburt. Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Eigenmann, D.T. (2015) ‘Blended Learning Regelrichtige Geburt’, in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
D. T. Eigenmann, “Blended Learning Regelrichtige Geburt,” in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.
EIGENMANN, Denise Theres, 2015. Blended Learning Regelrichtige Geburt. In: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015. Conference presentation. 2015
Eigenmann, Denise Theres. 2015. “Blended Learning Regelrichtige Geburt.” Conference presentation. In Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Eigenmann, Denise Theres. “Blended Learning Regelrichtige Geburt.” Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.