Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Eigenmann, Denise Theres | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-21T14:59:20Z | - |
dc.date.available | 2019-03-21T14:59:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16288 | - |
dc.description | Tagungsreferat | de_CH |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 618.4: Geburt | de_CH |
dc.title | Blended Learning Regelrichtige Geburt | de_CH |
dc.type | Konferenz: Sonstiges | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Gesundheit | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Hebammenwissenschaft und reproduktive Gesundheit (IHG) | de_CH |
zhaw.conference.details | Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Not specified | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Eigenmann, D. T. (2015). Blended Learning Regelrichtige Geburt. Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Eigenmann, D.T. (2015) ‘Blended Learning Regelrichtige Geburt’, in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
D. T. Eigenmann, “Blended Learning Regelrichtige Geburt,” in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.
EIGENMANN, Denise Theres, 2015. Blended Learning Regelrichtige Geburt. In: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015. Conference presentation. 2015
Eigenmann, Denise Theres. 2015. “Blended Learning Regelrichtige Geburt.” Conference presentation. In Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Eigenmann, Denise Theres. “Blended Learning Regelrichtige Geburt.” Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.