Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen
Authors: Rüeger, Brian
Berger, Verena
Published in: Marketing- und Beziehungsmanagement
Issue Date: 2009
Series: Marketingtrends
Series volume: 09
Publisher / Ed. Institution: Kömedia
Publisher / Ed. Institution: St.Gallen
Language: German
Subjects: CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16001
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., & Berger, V. (2009). Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen. In Marketing- und Beziehungsmanagement. Kömedia.
Rüeger, B. and Berger, V. (2009) ‘Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen’, in Marketing- und Beziehungsmanagement. St.Gallen: Kömedia.
B. Rüeger and V. Berger, “Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen,” in Marketing- und Beziehungsmanagement, St.Gallen: Kömedia, 2009.
RÜEGER, Brian und Verena BERGER, 2009. Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen. In: Marketing- und Beziehungsmanagement. St.Gallen: Kömedia
Rüeger, Brian, and Verena Berger. 2009. “Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen.” In Marketing- und Beziehungsmanagement. St.Gallen: Kömedia.
Rüeger, Brian, and Verena Berger. “Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen.” Marketing- und Beziehungsmanagement, Kömedia, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.